לוגו קוד זיכרון

שיר שלמה ז״ל

07/10/2023

-

13/12/2003

(

N/A

שנים )

מידע כללי

ביוגרפיה

שיר היתה ילדה מוכשרת שהצטיינה בכל דבר שנגעה בו, ילדה אהובה שתמיד מפיצה שמחה, אור ואהבה. שיר היתה בת 19 מנתניה, בחורה מלאת שמחת חיים, אופטימיות, עם חיוך ממכר שאי אפשר להוריד את העיניים. החברים מספרים על שיר שהיא היתה הכי מצחיקה בעולם, אפשר היה לשבת איתה שעות לדבר ולצחוק עד שכואבת הבטן. תמיד היא הביאה אור וחיוך לכל מקום שרק הגיעה אליו. שיר הצטיינה בלימודים, בספורט וגם כשהתגייסה לצה״ל היא היתה מצטיינת בטירונות.

הסלוגן של שיר היה: ״מה שלא תעשה, עשה למען״, ככה תמיד היא היתה, תמיד רצתה לעזור, לתת יד, לחברים, למשפחה, למורים ואפילו לזרים, ממש עד הרגע האחרון!

בצבא שיר שירתה כסמלת מבצעים בבסיס טורים בפיקוד העורף מחוז דרום. בשבת ה-7 באוקטובר חדרו לבסיס אורים כמו לשאר הבסיסים מחבלי חמאס. שיר ניהלה את האירוע יחד עם חברותיה הסמבציות. היא עלתה מול מפקדיה בקשר וסירבה לפתוח את השער משום שלא היו חמושים ובכך הצילה את חייהם. כשחדרו המחבלים לחמל שיר בקור רוח החזירה אש אל עבר המחבלים. שיר הצליחה להציל המון, אפילו 2 חיילות ממש ניצלו בזכות מגן גופה. היא אומנם לא הוכשרה להיות לוחמת, אבל היא היתה כזו, נלחמה כמו לביאה אמיתית וחירפה את נפשה עבור חברותיה ולמען מדינה את ישראל.

גלריית תמונות

גלריית וידאו

קבצי אודיו

מקום קבורה

בית העלמין בנתניה

QR קוד לעמוד זה

QR Code

רוצים גם לבנות עמוד כזה?

צרו אתנו קשר ונציגנו ישמחו לעזור ולענות על כל השאלות

052-7586117